Гарантії та повернення
Гарантійні умови
Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:
- Товар відповідає специфікації автомобіля;
- Товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням замовлення-наряду.
- Непрацездатність (дефектність) Товару підтверджена Актом рекламації.
- Гарантійна претензія висунута протягом 10 календарних днів з дати оформлення Акту рекламації.
Замовлення-наряд на встановлення Товару на СТО має містити дані відповідно до "Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які затверждені Наказом Міністерства інфраструктури України № 615 від 28.11.2014":
- Найменування і реквізити СТО
- Прізвище та ініціали замовника робіт на СТО
- Держномер, VIN-код, рік випуску автомобіля
- Дата заїзду на СТО
- Пробіг на момент заїзду на СТО
- Перелік виконаних робіт та їх вартість
- Перелік складових частин (матеріалів), використаних під час виконання робіт
- Прізвище, ініціали та підпис відповідальної особи СТО, печатку СТО (за наявності)
- Підпис Покупця про приймання виконаних робіт
Гарантія не поширюється на такі види товару:
- Автокосметика
- Технічні рідини
- Електроустаткування автомобіля (лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо)
- Витратні запасні частини (фільтра, масла)
- На електротовари гарантія не поширюється та обмежується фактом працездатності на момент монтажу
- На вимогу виробника BOSCH, на всі товари цього виробника гарантія поширюється лише за умови встановлення на фірмових станціях BOSCH.
Вони ж і розглядають усі випадки рекламації.
У разі виникнення гарантійного випадку компенсація витрат на демонтаж та/або повторне встановлення гарантійного товару не проводиться
Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо деталі були встановлені клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення цього виду робіт
Повернення товару
- У момент отримання товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд та комплектність всього замовлення. Якщо у покупця при отриманні відсутні претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду претензії Продавцем не приймаються. Під час перевірки товару та виявлення будь-яких візуальних дефектів Покупцю необхідно зауважити співробітника магазину або якщо це відбувається за межами офісу магазина зробити фото товару та створити повідомлення на електронну пошту Продавця із зазначенням номера замовлення, артикулом та прикріпленими фотографіями.
- Відповідно до абз.2, 3 ч.1, ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право будь-якої миті відмовитися від товару до його отримання, а також протягом 14 днів з дня здійснення покупки (не з моменту отримання у транспортній компанії). Поворотні позиції повинні надійти на склад Продавця не пізніше зазначеного терміну. Датою початку звіту зазначеного терміну є момент підготовки товарів для відвантаження у бік клієнтів на складі.
- Товар можна повернути у тому випадку, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також потрібна наявність касового або товарного чека.
Покупець може обміняти товар на інший або отримати 100% вартості товару.
Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у повній справності.
- Відповідно до ч.2 ст. 222 Господарського кодексу України у разі потреби відшкодування шкоди або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання, права якого було порушено, з метою безпосереднього регулювання спору з порушником цих прав чи інтересів, має право звернутися до нього з рекламацією, тобто на редагування. з письмовою претензією. Тому, якщо автозапчастини були встановлені на автомобіль, і було з'ясовано, що товар був проданий з дефектом, покупцю необхідно оформити претензію, надавши низку документів:
- Висновок сервісної станції про проведені роботи, у тому числі про встановлення товару на автомобіль та виявлення його непридатності товару;
- Копію замовлення-наряду автосервісу, де безпосередньо проводилася установка товару;
- Копію ліцензії конкетного автосервісу на проведення робіт із встановлення такого виду товару та обслуговування даного типу автомобіля;
- Копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- Касовий чи товарний чек, що підтверджує факт придбання товару у Продавця.
Відповідно до ч.2 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживача» щодо непродовольчих товарів, які були у використанні та були реалізовані через роздрібні торгові підприємства, вимоги споживача задовольняються за згодою Продавця. Таким чином, якщо автозапчастини Покупець встановлював на автомобіль самостійно, претензії Продавцем прийматися не будуть.
Крім того, поверненню не підлягають і відносяться до розділу рекламації: пошкоджені деталі, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини, що не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами. Рекламації узгоджуються із відділом продажів індивідуально.
- Порядок повернення товару:
- Погодити повернення товару з менеджером відділу повернень інтернет-магазину. Товар, надісланий без попереднього узгодження, буде повернутий клієнту без попередження.
- Розгляд повернення здійснюється протягом 14 календарних днів із моменту отримання товару на склад.
- У разі повернення товару належної якості, Покупець зобов'язаний передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя.
- Покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
- У разі повернення товару Продавець не здійснює виїзд до Покупця.
- На підставі чинного законодавства України ZAP-ZAP.com.ua залишає за собою право відмови від проведення повернень у разі будь-яких підозр у неправомірних діях з боку клієнта.
При поверненні товару належної якості, ZAP-ZAP.com.ua має право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до чинного законодавства України експертиза може тривати від 30 до 60 днів.
Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує.
- Явними причинами для відмови у поверненні є:
- Закінчення 14 денного терміну з дня покупки;
- Пошкоджена чи брудна упаковка;
- Сліди встановлення чи механічні пошкодження на товарі;
- Некомплектні деталі (продаються ТІЛЬКИ у кількості 2/4/8 штук
- Деталі електроустаткування зі слідами установки (наприклад, лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо);
- Деталі без товарного маркування продавця (етикетка, штрих-код та інше маркування);
- Запчастини без наклейок постачальника.
- У разі відмови у поверненні товар відправляється з наступним замовленням клієнта, окремим відправкою товар відмовлений у поверненні не відправляється (виняток для роздрібного покупця). У разі об'єднання позицій замовлення з різними термінами доставки в одну посилку, терміни повернення таких позицій можуть бути зменшені.
- Відправлення зворотних товарів на адресу ZAP-ZAP.com.ua здійснюється через транспортну компанію «Нова Пошта» на адресу: м. Запоріжжя Нова Пошта відділення № 27.
Оплата послуг транспортних компаній у разі повернення деталей на склад покладається на клієнта.