Довжина [мм]: 210
Тип гальма: Дисковий механізм
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Висота [мм]: 80
Внутрішній діаметр: 24
Зовнішній діаметр [мм]: 64
Висота [мм]: 49
Довжина [мм]: 236
Ширина (мм): 86
Загальна довжина [мм]: 87,5
Напруга, В]: 11
Розмір різьблення: M10x1.25
Ширина зіву гайкового ключа: 12
Вага [г]: 27
Загальна довжина [мм]: 117,6
Напруга, В]: 4,4
Розмір різьблення: M8x1
Ширина зіву гайкового ключа: 8
Довжина [мм]: 1011
Число зубців: 106
Ширина (мм): 19
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Висота [мм]: 39
Довжина [мм]: 241
Ширина (мм): 162
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Внутрішній діаметр: 29
Довжина [мм]: 67
Зовнішній діаметр [мм]: 70
Висота [мм]: 50
Довжина [мм]: 209
Ширина (мм): 123
Довжина [мм]: 170
Тип гальма: Дисковий механізм
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Внутрішнє різьблення [мм]: 3/4 - 16 UNF
Довжина [мм]: 72,5
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Монтажний діаметр [мм]: 64
Вага [г]: 56
Діаметр [мм]: 14
Момент затяжки [Нм]: 22
Розмір різьблення 1: 19
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Ширина зіву гайкового ключа: 20.6
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Внутрішній діаметр: 29
Довжина [мм]: 82
Зовнішній діаметр [мм]: 70
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Внутрішнє різьблення [мм]: M20 x 1,5
Довжина [мм]: 71,5
Зовнішній діаметр [мм]: 65,4
Монтажний діаметр [мм]: 61,5
Peugeot 806 — це повнорозмірний мінівен (MPV), що вироблявся компанією Peugeot з 1994 по 2002 рік. Він був розроблений у рамках проєкту "Eurovan", спільного підприємства між Groupe PSA (Peugeot S.A. та Citroën) та Fiat S.p.A., що призвело до створення чотирьох практично ідентичних моделей: Peugeot 806, Citroën Evasion/Synergie, Fiat Ulysse та Lancia Zeta/Phedra. 806-й був покликаний запропонувати просторий, універсальний та комфортабельний автомобіль для великих сімей, таксистів, корпоративних клієнтів та всіх, хто потребував максимальної пасажиромісткості та гнучкості салону. Він був націлений на конкуренцію з такими мінівенами, як Renault Espace, Volkswagen Sharan/Ford Galaxy/SEAT Alhambra та Chrysler Voyager.
Зовнішній вигляд Peugeot 806 був типовим для мінівенів середини 90-х років: високий, однооб'ємний кузов з великою площею скління, що забезпечувало відмінну оглядовість. Дизайн був функціональним та обтічним, з плавними лініями та відносно коротким капотом, який плавно перетікав у лобове скло. Характерними елементами були великі, прямокутні фари та невиразна решітка радіатора, яка лише злегка відрізнялася від побратимів по "Євровану". Однією з ключових особливостей, що забезпечують зручність доступу, були зсувні задні двері з обох боків, що було дуже практично на тісних парковках та при посадці/висадці дітей. У 1998 році модель отримала невеликий рестайлінг, який включав незначні зміни у зовнішності та інтер'єрі.
Peugeot 806 оснащувався широкою гамою рядних чотирициліндрових бензинових та дизельних двигунів. Бензинові двигуни включали об'єми 1.8 літра (99 к.с.), 2.0 літра (121-136 к.с., включаючи 16-клапанні версії) та 2.0 літра з турбонаддувом (147 к.с.). Ці мотори забезпечували достатню потужність для міського руху та міжміських поїздок. Особливою популярністю користувалися дизельні двигуни, включаючи 1.9-літровий турбодизель (90 к.с.) та потужніші 2.1-літровий турбодизель (109 к.с.) та 2.0-літровий HDi (109 к.с.), який з'явився наприкінці 90-х і відрізнявся кращою економічністю та плавністю роботи. Усі версії 806 були передньопривідними (FWD). Трансмісія включала 5-ступінчасті механічні та 4-ступінчасті автоматичні коробки передач.
Інтер'єр Peugeot 806 був головним козирем автомобіля, пропонуючи виняткову просторість та гнучкість. Салон був сконструйований таким чином, щоб забезпечити максимальний комфорт та трансформацію. Сидіння були роздільними та могли бути переміщені, складені або повністю видалені окремо, що дозволяло створювати різні конфігурації для перевезення пасажирів та вантажів. Залежно від версії, 806-й міг вміщувати від 5 до 8 осіб (включаючи водія). Приладова панель була функціональною та ергономічною, з центрально розташованими приладами (у деяких версіях) та великою кількістю відсіків для зберігання дрібниць. Якість матеріалів була достатньо високою для свого класу. Оснащення, залежно від комплектації, могло включати кондиціонер, електричні склопідйомники, центральний замок з дистанційним керуванням, аудіосистему, люк у даху, а також системи безпеки, такі як ABS та подушки безпеки (водія та пасажира).
Peugeot 806 був популярним вибором серед мінівенів завдяки своїй практичності, комфорту, просторому салону та економічним дизельним двигунам. Його спільна платформа з Fiat та Citroën забезпечувала доступність запчастин та відносно легке обслуговування. Хоча він не був найдинамічнішим чи найрозкішнішим автомобілем, він чудово справлявся зі своїм основним завданням — комфортного та безпечного перевезення великої кількості людей або об'ємних вантажів. Після припинення виробництва у 2002 році, його наступником став Peugeot 807, який продовжив концепцію "Єврованів", але вже з оновленим дизайном та покращеними характеристиками. Peugeot 806 залишається практичним та доступним вибором на вторинному ринку для тих, хто шукає надійний та дуже місткий сімейний автомобіль.
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити автозапчастини для Peugeot 806 (Пежо 806) 1995, 1994, 1998, 1999, 1996 р.в. з об`ємом двигуна 1.8, 1.9, 2, 2.1 на 4 циліндрів.
Ми з радістю допоможемо підібрати запчастини для Пежо 806 з типом кузова Вен і такими варіантами палива: Бензин, Дизель.
Щоб правильно підібрати автозапчастини, уточніть рік випуску, модифікацію та код двигуна вашого авто. В асортименті деталі для машин із двигунами LFW (XU7JP), DHX (XUD9TE), RFU (XU10J2), RFV (XU10J4R), RHZ (DW10ATED), RHW (DW10ATED4), RGX (XU10J2TE), P8C (XUD11BTE).
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій PEUGEOT 806: