Довжина попереджувального контакту [мм]: 305
Необхідна кількість: 2
Сторона встановлення: передній міст
Тип гальма: Дисковий механізм
Виконання фільтра: Прямоточний фільтр
Випускн.-? [мм]: 8
Висота [мм]: 102,5
Впускн. ? [мм]: 8
Зовнішній діаметр [мм]: 36
Загальна довжина [мм]: 70
Напруга, В]: 11,5
Розмір різьблення: M12x1.25
Ширина зіву гайкового ключа: 12
Висота [мм]: 30
Довжина [мм]: 231
Ширина (мм): 160
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Внутрішній діаметр: 28
Довжина [мм]: 84
Зовнішній діаметр [мм]: 60,2
Монтажний діаметр [мм]: 14
Висота [мм]: 66,5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі зворотним клапаном
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Розмір різьблення: M 20X1,5
Тип клапана: Клапан обмеження тиску
Висота [мм]: 49
Для артикула №: SF VF2054
Довжина [мм]: 175
Форма: кутовий
Ширина (мм): 90
Діаметр [мм]: 5
Довжина 1 [мм]: 53
Довжина 2 [мм]: 28
Загальна довжина [мм]: 101
Напруга, В]: 11
Номер спеціального інструменту, що рекомендується: STT-1
Відстань між електродами: 0,7
Вага, кг]: 0,03
Довжина різьблення [мм]: 19
Зовнішнє різьблення [мм]: M14 x 1,25
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Свіча запалювання: з плоским сідлом
Ширина зіву гайкового ключа: 21
Вага, кг]: 2,78
Висота [мм]: 39,5
Діаметр [мм]: 232
Діаметр маточини 1 [мм]: 65
Мінімальна товщина [мм]: 7
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диска (мм): 8,9
Число отворів у диску колеса: 5
Довжина попереджувального контакту [мм]: 395
Необхідна кількість: 2
Сторона встановлення: передній міст
Тип гальма: Дисковий механізм
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Внутрішнє різьблення [мм]: M20 x 1,5
Довжина [мм]: 86,6
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Монтажний діаметр [мм]: 63
Діаметр [мм]: 5
Довжина 1 [мм]: 49
Довжина 2 [мм]: 19
Загальна довжина [мм]: 81,5
Напруга, В]: 11
Висота [мм]: 18
Довжина [мм]: 213
Ширина (мм): 197
Висота [мм]: 49
Довжина [мм]: 200
Форма: кутовий
Ширина (мм): 93
Висота [мм]: 120
Внутрішній діаметр 1 (мм): 8
Внутрішній діаметр 2 (мм): 8
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 57
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 60
Peugeot Hoggar — це концептуальний пікап, представлений компанією Peugeot на Женевському автосалоні у 2003 році. Важливо зазначити, що це був концепт-кар, а не серійна модель, призначена для масового виробництва. Він був покликаний продемонструвати інноваційні ідеї Peugeot в сегменті легких комерційних автомобілів та можливості створення спортивно-утилітарного транспортного засобу з елементами пікапа та позашляховика, орієнтованого на активний спосіб життя. Hoggar був названий на честь гірського хребта в Сахарі, що підкреслювало його позашляхові амбіції та витривалість.
Дизайн Peugeot Hoggar був дуже сміливим, футуристичним та агресивним. Він поєднував у собі риси двомісного спортивного пікапа та позашляховика. Характерними особливостями були мускулисті пропорції з широким кузовом, великі колісні арки та короткі звиси, що надавало йому дуже потужного та динамічного вигляду. Задня частина являла собою відкриту вантажну платформу (як у пікапа) зі знімними елементами, що робило його універсальним для перевезення спортивного інвентарю або вантажів. Наявність масивних захисних накладок на бамперах та порогах, а також високо розташований кліренс підкреслювали його позашляхові можливості. Передні фари були гострими та звуженими, надаючи автомобілю "хижий" погляд, а двомісний салон орієнтував концепт скоріше на спортивне використання, ніж на утилітарне.
Peugeot Hoggar був оснащений передовими на той час технологіями, які підкреслювали його спортивний та позашляховий характер. Концепт використовував два дизельні двигуни 2.2 HDi FAP потужністю 170 к.с. кожен: один розташовувався спереду і приводив у рух передні колеса, а другий — ззаду, приводячи у рух задні колеса, що забезпечувало повний привід. Це було незвичайне та інноваційне рішення для того часу. Усі чотири колеса мали незалежну підвіску, що було рідкістю для пікапів і обіцяло високий рівень комфорту та керованості на різних типах доріг та бездоріжжя. Для зниження ваги та покращення динаміки в конструкції активно використовувалися алюміній та карбон.
Основною метою створення Peugeot Hoggar було дослідження нових дизайнерських напрямків та демонстрація інженерного потенціалу Peugeot у створенні нішевих, емоційних транспортних засобів. Хоча Hoggar так і не пішов у серію у своєму оригінальному вигляді, деякі його дизайнерські елементи та концепції могли вплинути на майбутні моделі Peugeot або інші концепти.
Важливо не плутати концепт-кар Peugeot Hoggar із серійним пікапом, який продавався в Бразилії з 2010 по 2014 рік. Цей бразильський Peugeot Hoggar (без приставки "концепт") був абсолютно іншим автомобілем, розробленим на базі легкового автомобіля Peugeot 207 (місцевого виробництва) і являв собою компактний утилітарний пікап для місцевого ринку, що не має нічого спільного з футуристичним концептом 2003 року, окрім назви. Концепт Peugeot Hoggar 2003 року залишається цікавим прикладом того, як автовиробники досліджують нові горизонти в дизайні та інженерії, пропонуючи поглянути на можливе майбутнє автомобільної індустрії.
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити автозапчастини для Peugeot Hoggar (Пежо Хоггар) 2010 р.в. з об`ємом двигуна 1.4, 1.6 на 4 циліндрів.
Ми з радістю допоможемо підібрати запчастини для Пежо Хоггар з типом кузова Пікап і такими варіантами палива: Бензин, Бензин/етанол.
Щоб правильно підібрати автозапчастини, уточніть рік випуску, модифікацію та код двигуна вашого авто. В асортименті деталі для машин із двигунами KFV (TU3A), NFU (TU5JP4).
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій PEUGEOT HOGGAR: