Висота [мм]: 86,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 62
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 77
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 71,5
Зовнішній діаметр [мм]: 75
Розмір різьблення: 3/4-16 UNF
Виконання фільтра: Прямоточний фільтр
Випускн.-? [мм]: 6
Висота [мм]: 118
Впускн. ? [мм]: 6
Зовнішній діаметр [мм]: 58
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Внутрішнє різьблення [мм]: M20 x 1,5
Довжина [мм]: 86,7
Зовнішній діаметр [мм]: 65
Монтажний діаметр [мм]: 62,7
Довжина різьблення [мм]: 19
Зазор між електродами [мм]: 4
Зовнішнє різьблення [мм]: 14,0
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Свіча запалювання: без завадодавлення
Свіча запалювання: жорстке SAE-підключення
Свіча запалювання: з плоским сідлом
Свіча запалювання: Нікелевий електрод
Ширина зіву гайкового ключа: 20,8 mm
Вага, кг]: 0,004
Довжина [мм]: 98
Тип гальма: Дисковий механізм
Вага [г]: 33
Загальна довжина [мм]: 105
Напруга, В]: 5
Розмір різьблення: M10x1
Ширина зіву гайкового ключа: 10
Вага, кг]: 0,01
Довжина попереджувального контакту [мм]: 90
Кількість на вісь: 2/4
Вага [г]: 40
Діаметр [мм]: 14
Момент затяжки [Нм]: 25
Розмір різьблення 1: 17.5
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Висота [мм]: 50
Довжина [мм]: 242
Ширина (мм): 176
Відстань між електродами: 0,7
Довжина різьблення [мм]: 19
Зазор між електродами [мм]: 3
Зовнішнє різьблення [мм]: 14
Кількість полюсів: 1
Крок різьблення [мм]: 1,25
Кут затягування [град.]: 90
Момент затяжки [Нм]: 28
Ширина зіву гайкового ключа: 20,8
Довжина 1 [мм]: 1040
Довжина 2 [мм]: 464
Кількість ременів: 2
Міжзубчаста відстань [мм]: 8
Число зубів 1: 130
Число зубів 2: 58
Ширина 1 [мм]: 20
Ширина 2 [мм]: 17
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Внутрішній діаметр: 24
Довжина [мм]: 70
Зовнішній діаметр [мм]: 67
Висота [мм]: 70
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Розмір різьблення 1: M18X1.5
? фаски 2 [мм]: 120,3
Висота [мм]: 44,5
Діаметр [мм]: 279
Кількість отворів: 6
Мінімальна товщина [мм]: 8,1
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диска (мм): 9
Випускн.-? [мм]: 6,5
Висота [мм]: 108
Впускн. ? [мм]: 8,4
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 36
Зовнішній діаметр [мм]: 30
SsangYong Turismo — це повнорозмірний багатоцільовий автомобіль (MPV), що випускався південнокорейською компанією SsangYong Motor Company з 2013 по 2019 рік. На інших ринках, залежно від регіону, він також був відомий як Korando Turismo або Rodius другого покоління (наприклад, у Європі). Turismo був розроблений як наступник контроверсійного Rodius/Stavic першого покоління, зберігши при цьому його ключові переваги — виняткову місткість та універсальність. Він позиціонувався як ідеальний автомобіль для великих сімей, готельного бізнесу або комерційних перевезень, пропонуючи високий рівень комфорту та практичності.
Дизайн SsangYong Turismo другого покоління був значно перероблений порівняно з його попередником. У минуле відійшли спірні естетичні рішення, і автомобіль набув набагато традиційнішого, сучаснішого та гармонійнішого зовнішнього вигляду. Незважаючи на свої значні розміри, Turismo виглядав більш збалансованим та привабливим, з менш вираженим "горбом" на даху та більш обтічними формами. Автомобіль зберіг міцну рамну конструкцію, яка забезпечувала йому надійність та здатність витримувати значні навантаження, а також пропонував високу посадку та хорошу оглядовість.
Інтер'єр SsangYong Turismo є його головною особливістю та основною причиною популярності. Салон відрізняється феноменальною місткістю, здатною комфортно розмістити від 7 до 11 пасажирів залежно від конфігурації ринку. Сидіння можна було легко трансформувати: складати, зсувати, розгортати або повністю прибирати, що дозволяло створювати безліч варіантів розміщення пасажирів та вантажів. Це робило Turismo надзвичайно гнучким рішенням для різних потреб. Усередині використовувалися покращені матеріали оздоблення порівняно з першим поколінням, а також сучасні елементи комфорту, такі як багатозонний клімат-контроль, різні відсіки для зберігання та мультимедійні системи, що забезпечують приємні поїздки.
Під капотом SsangYong Turismo встановлювалися власні дизельні двигуни SsangYong, відомі своєю надійністю та економічністю. Основним агрегатом був 2.0-літровий турбодизель e-XDi потужністю 155 к.с., який потім був замінений на більш потужний та екологічний 2.2-літровий e-XDi (178 к.с.). Ці двигуни працювали в парі з 6-ступінчастою механічною коробкою передач або, частіше, з 5-ступінчастою, а потім з 7-ступінчастою автоматичною трансмісією (виробництва Mercedes-Benz). Turismo пропонувався як із заднім приводом, так і з підключаємим повним приводом з понижувальною передачею, що надавало йому унікальні для MPV позашляхові можливості та забезпечувало впевнений рух у складних умовах.
SsangYong Turismo успішно закріпився на ринках, де був потрібен максимально просторий, надійний та економічний транспорт для перевезення людей або вантажів. Він став популярним вибором для служб таксі, готелів, туристичних компаній та великих сімей, які цінують його функціональність та співвідношення ціни та якості. Завдяки переробленому дизайну та покращеним характеристикам, Turismo зміг подолати негативне сприйняття попереднього покоління та зміцнити репутацію SsangYong як виробника практичних та витривалих автомобілів, здатних вирішувати широкий спектр транспортних завдань.
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити автозапчастини для Ssangyong Turismo (Санг Йонг Туризмо) 2013 р.в. з об`ємом двигуна 2 на 4 циліндрів.
Ми з радістю допоможемо підібрати запчастини для Санг Йонг Туризмо з типом кузова Позашляховик і такими варіантами палива: Дизель.
Щоб правильно підібрати автозапчастини, уточніть рік випуску, модифікацію та код двигуна вашого авто. В асортименті деталі для машин із двигунами D20DTR.
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій SSANGYONG TURISMO: