Вага [г]: 460
Кількість ременів: 1
Число зубів 1: 65
Ширина 1 [мм]: 12,7
Висота [мм]: 19
Довжина [мм]: 237
Ширина (мм): 190
Відстань між електродами: 1,1
Вага, кг]: 0,22
Довжина різьблення [мм]: 19
Зовнішнє різьблення [мм]: M14 x 1,25
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Свіча запалювання: з плоским сідлом
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Висота [мм]: 18
Довжина [мм]: 213
Ширина (мм): 197
Відстань між електродами: 0,7
Довжина різьблення [мм]: 19
Зовнішнє різьблення [мм]: M14 x 1,25
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Свіча запалювання: з плоским сідлом
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Вага, кг]: 0,005
Довжина [мм]: 185
Тип гальма: Дисковий механізм
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Висота [мм]: 41
Довжина [мм]: 309
Ширина (мм): 174,5
Висота [мм]: 19,2
Довжина [мм]: 220
Ширина (мм): 198,7
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Внутрішнє різьблення [мм]: M20 x 1,5
Довжина [мм]: 86,6
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Монтажний діаметр [мм]: 63
Відстань між електродами: 0,9
Довжина різьблення [мм]: 19
Розмір різьблення: M14x1.25
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Свіча запалювання: з плоским сідлом
Техніка приєднання: M4/SAE
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Висота [мм]: 30
Довжина [мм]: 215
Ширина (мм): 201
Ремінь: із заокругленим зубчастим профілем
Число зубців: 129
Ширина (мм): 15
Висота [мм]: 29
Довжина [мм]: 215
Ширина (мм): 193
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Внутрішній діаметр: 29
Довжина [мм]: 67
Зовнішній діаметр [мм]: 70
Вид палива: дизельне паливо
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Висота [мм]: 53
Внутрішній діаметр 1 (мм): 14
Внутрішній діаметр 2 (мм): 14
Зовнішній діаметр [мм]: 65
SsangYong Stavic — це повнорозмірний багатофункціональний автомобіль (MPV), який випускався південнокорейською компанією SsangYong Motor Company з 2004 по 2019 рік. На деяких ринках, особливо в Західній Європі, він був більш відомий під іменем SsangYong Rodius. Створений як просторий та універсальний автомобіль для великих сімей або комерційного використання, Stavic був покликаний запропонувати максимальну місткість та комфорт. Він став однією з найбільш обговорюваних моделей SsangYong через свій вкрай неординарний, часом спірний, дизайн, але при цьому завоював популярність завдяки своїй практичності та надійності.
Перше покоління SsangYong Stavic (код кузова A100), що випускалося з 2004 по 2013 рік, стало сумно відомим завдяки своєму унікальному та часто критикованому дизайну, розробленому Кеном Грінлі. Його нестандартні пропорції, особливо задня частина кузова з незвичайним дахом, викликали бурхливі дискусії та часто потрапляли до списків "найпотворніших автомобілів". Проте, за спірним зовнішнім виглядом ховався неймовірно просторий салон, здатний вмістити від 7 до 11 пасажирів, що робило його одним з найбільш містких автомобілів у своєму класі. Він був побудований на рамній платформі, що забезпечувало міцність та можливість буксирування.
Друге покоління SsangYong Stavic (код кузова A150), представлене у 2013 році, радикально змінило свою зовнішність, набувши значно традиційнішого та приємнішого для очей дизайну. Новий Stavic зберіг усі переваги попередника щодо простору та універсальності, але став виглядати значно сучасніше та привабливіше. Він отримав оновлений інтер'єр, покращені матеріали оздоблення та більш досконалі технології, продовжуючи пропонувати різні конфігурації салону для пасажирських та вантажопасажирських перевезень. Це оновлення допомогло Stavic покращити свої позиції на ринку.
Інтер'єр SsangYong Stavic завжди був його головною особливістю, пропонуючи виняткову місткість та гнучкість. Салон міг бути сконфігурований для перевезення великої кількості пасажирів (до 11 осіб у деяких версіях) або для транспортування габаритних вантажів за рахунок складаних або знімних сидінь. Сидіння забезпечували комфорт навіть у тривалих поїздках, а численні ніші та відсіки для зберігання підвищували практичність. Друге покоління отримало покращену шумоізоляцію, сучасні мультимедійні системи та більш продуману ергономіку, роблячи поїздки ще приємнішими як для водія, так і для пасажирів.
Під капотом SsangYong Stavic встановлювалися надійні дизельні двигуни, розроблені на основі технологій Mercedes-Benz. Перше покоління оснащувалося 2.7-літровим дизельним двигуном XDi (165 к.с.), який агрегатувався з 5-ступінчастою автоматичною або механічною коробкою передач. Пропонувалися версії із заднім приводом та підключаємим повним приводом, що було рідкістю для мінівенів і надавало Stavic деяких позашляхових здібностей. Друге покоління отримало новий, ефективніший 2.0-літровий дизельний двигун e-XDi (155 к.с.) та 2.2-літровий (178 к.с.), що працюють у парі з 6-ступінчастою механічною або 5- чи 7-ступінчастою автоматичною трансмісією, а також зберігався варіант із повним приводом.
SsangYong Stavic, незважаючи на свою неоднозначну репутацію через дизайн першого покоління, завжди залишався затребуваним у своїй ніші завдяки неперевершеній місткості, надійності агрегатів та відносно доступній ціні. Він активно використовувався як комерційний транспорт, таксі, для групових перевезень та великими сім'ями у різних регіонах світу, особливо в Азії та країнах СНД. Друге покоління, з його більш привабливим зовнішнім виглядом, зміцнило позиції моделі як практичного та функціонального MPV, продовжуючи традиції SsangYong у створенні витривалих та універсальних автомобілів.
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити автозапчастини для Ssangyong Stavic (Санг Йонг Ставік) 2013, 2005 р.в. з об`ємом двигуна 2, 2.7, 3.2 на 4, 5, 6 циліндрів.
Ми з радістю допоможемо підібрати запчастини для Санг Йонг Ставік з типом кузова Позашляховик і такими варіантами палива: Дизель, Бензин.
Щоб правильно підібрати автозапчастини, уточніть рік випуску, модифікацію та код двигуна вашого авто. В асортименті деталі для машин із двигунами , D27DT.
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій SSANGYONG STAVIC: