Діаметр [мм]: 5
Довжина 1 [мм]: 62,5
Довжина 2 [мм]: 17
Загальна довжина [мм]: 98,4
Напруга, В]: 11
Випускн.-? [мм]: 8
Висота [мм]: 106
Впускн. ? [мм]: 8
Зовнішній діаметр [мм]: 31
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Висота [мм]: 85,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 61,5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі зворотним клапаном
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 76
Розмір різьблення: 3/4 - 16
Тиск відкриття обгінного клапана [бар]: 1,2
Висота [мм]: 79
Внутрішній діаметр 1 (мм): 31
Внутрішній діаметр: 31
Зовнішній діаметр [мм]: 72
Висота [мм]: 46
Внутрішній діаметр 1 (мм): 8
Внутрішній діаметр 2 (мм): 12
Діаметр 1 [мм]: 22
Діаметр 2 (мм): 21
Матеріал: полімерний матеріал
Відстань між електродами: 0,8
Довжина різьблення [мм]: 19
Момент затяжки [Нм]: 25
Розмір різьблення: M 14x1,25
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Техніка приєднання: SAE
Упаковка відповідно до вимог магазинів за специфікацією:
Ширина зіву гайкового ключа: 16 mm
Довжина попереджувального контакту [мм]: 95
Тип гальма: Дисковий механізм
Висота [мм]: 19
Довжина [мм]: 237
Ширина (мм): 190
Висота [мм]: 25
Довжина [мм]: 280
Ширина (мм): 205
Висота [мм]: 41
Діаметр [мм]: 236
Діаметр центрування [мм]: 59
Кількість отворів: 4
Мінімальна товщина [мм]: 18
Сторона встановлення: передній міст
Тип гальмівного диска: із внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диска (мм): 20
Вага [г]: 28,5
Загальна довжина [мм]: 125
Напруга, В]: 11
Розмір різьблення: M8x1
Ширина зіву гайкового ключа: 8
Загальна довжина [мм]: 85
Тип гальма: Дисковий механізм
Висота [мм]: 17
Довжина [мм]: 203
Ширина (мм): 226
Виконання фільтра: Прямоточний фільтр
Висота 1 [мм]: 45
Висота [мм]: 97
Діаметр 1 [мм]: 34
Діаметр 2 (мм): 6,1
Діаметр 3 (мм): 6,1
Діаметр корпусу [мм]: 30
Кількість ременів: 1
Число зубців: 108
Ширина (мм): 15
Висота [мм]: 30
Довжина [мм]: 195
Ширина (мм): 145
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Внутрішній діаметр 1 (мм): 33
Внутрішній діаметр: 33
Довжина [мм]: 118
Зовнішній діаметр [мм]: 62
Монтажний діаметр [мм]: 54
Висота [мм]: 29
Довжина [мм]: 215
Ширина (мм): 193
Відстань між електродами: 0,8
Довжина різьблення [мм]: 19
Зазор між електродами [мм]: 3
Зовнішнє різьблення [мм]: 14
Кількість полюсів: 1
Крок різьблення [мм]: 1,25
Кут затягування [град.]: 90
Момент затяжки [Нм]: 28
Ширина зіву гайкового ключа: 21
Subaru Vivio — це субкомпактний автомобіль (кей-кар), який випускався японською компанією Subaru з 1992 по 1998 рік. Vivio замінив попередню модель Subaru Rex і був розроблений відповідно до суворих японських нормативів для кей-карів, які обмежують розміри двигуна та габарити автомобіля. Назва "Vivio" походить від числа "660" римськими цифрами (VI VI O), що символізувало об'єм двигуна в 660 куб. см. Незважаючи на свої мініатюрні розміри, Vivio виділявся характерними для Subaru інженерними рішеннями, включаючи опозитний двигун та доступність системи повного приводу.
Дизайн Subaru Vivio був сучасним та обтічним для свого часу, значно округлішим порівняно з попередником Rex. Він пропонувався в різних кузовних виконаннях: три- та п'ятидверний хетчбек, а також дво-дверний тарга-топ (Vivio T-top) та ретро-стилізована версія (Vivio Bistro). Незважаючи на невеликі габарити, дизайнери Subaru постаралися максимально ефективно використовувати внутрішній простір. Компактні розміри Vivio робили його ідеальним для маневрування та паркування в умовах щільної міської забудови, що було особливо важливим для японського ринку.
Інтер'єр Subaru Vivio був простим, але функціональним та ергономічним. Салон, хоча й компактний, був достатньо просторим для свого класу, пропонуючи комфортне розміщення для чотирьох осіб. Панель приладів була лаконічною, з легко читабельними показаннями. Залежно від комплектації, Vivio міг оснащуватися базовими зручностями, такими як кондиціонер, електросклопідйомники та аудіосистема. Деякі версії, особливо спортивні модифікації, мали покращені сидіння та елементи спортивного стилю, що підкреслювали їхній динамічний потенціал.
Під капотом Subaru Vivio розташовувався трициліндровий опозитний двигун EN07 об'ємом 658 куб. см, який був розроблений спеціально для відповідності нормативам кей-карів. Цей мотор пропонувався в різних модифікаціях: атмосферний, з наддувом (supercharged) та турбований. Найпотужніші версії з турбонаддувом розвивали до 64 кінських сил, що для такого легкого автомобіля забезпечувало досить жваву динаміку. Двигуни агрегатувалися з 5-ступінчастою механічною коробкою передач або безступінчастим варіатором (ECVT). Однією з ключових особливостей Vivio була доступність системи постійного або підключаємого повного приводу, що було унікальною перевагою в сегменті кей-карів та значно покращувало керованість і стійкість на слизьких дорогах.
Subaru Vivio отримав широке визнання за свою надійність, економічність та несподівані для такого класу автомобілів динамічні можливості, особливо в турбованих версіях. Він навіть брав участь у Ралі Сафарі, продемонструвавши свою витривалість та інженерну досконалість. Vivio став важливим кроком у розвитку лінійки кей-карів Subaru, підкресливши здатність компанії впроваджувати передові технології (такі як опозитний двигун та повний привід) навіть у найкомпактніші моделі. Його унікальність та функціональність зробили його популярним вибором для мешканців міст, які цінують маневреність та надійність.
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити автозапчастини для Subaru Vivio (Субару Вівіо) 1992 р.в. з об`ємом двигуна 0.7 на 4 циліндрів.
Ми з радістю допоможемо підібрати запчастини для Субару Вівіо з типом кузова Хетчбек і такими варіантами палива: Бензин.
Щоб правильно підібрати автозапчастини, уточніть рік випуску, модифікацію та код двигуна вашого авто. В асортименті деталі для машин із двигунами EN07E.
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій SUBARU VIVIO: