Вага, кг]: 0,02
Довжина попереджувального контакту [мм]: 95
Кількість на вісь: 1/2
Відстань між електродами: 0,9
Довжина різьблення [мм]: 19
Опір від [ком]: 6
Опір до [ком]: 15
Розмір різьблення: M14x1.25
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Свіча запалювання: з плоским сідлом
Техніка приєднання: SAE
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Вага [г]: 52
Діаметр [мм]: 14
Момент затяжки [Нм]: 22
Розмір різьблення 1: 12.7
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Ширина зіву гайкового ключа: 20.6
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Внутрішній діаметр: 29
Довжина [мм]: 82
Зовнішній діаметр [мм]: 70
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Внутрішнє різьблення [мм]: M 18 X 1,5
Довжина [мм]: 72
Зовнішній діаметр [мм]: 68
Монтажний діаметр [мм]: 63
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Висота [мм]: 52,5
Внутрішній діаметр: 14
Зовнішній діаметр [мм]: 65
Теплостійкий:
Число зубців: 143
Ширина (мм): 25
Висота [мм]: 49
Довжина [мм]: 175
Форма: кутовий
Ширина (мм): 90
Висота [мм]: 30
Довжина [мм]: 194
Ширина (мм): 145
? фаски 2 [мм]: 108
Висота [мм]: 34,2
Внутрішній діаметр: 133
Діаметр [мм]: 247,5
Діаметр центрування [мм]: 66
Для артикула №: PB 1338
Кількість отворів: 4
Мінімальна товщина [мм]: 11
Отвори [мм]: 13
Сторона встановлення: передній міст
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диска (мм): 13
Висота [мм]: 26
Довжина [мм]: 192
Ширина (мм): 222
Висота [мм]: 17,5
Для артикула №: SF KF9045
Довжина [мм]: 217
Ширина (мм): 210
? фаски 2 [мм]: 61,5
Висота [мм]: 46
Діаметр [мм]: 227
Кількість отворів: 4
Мінімальна товщина [мм]: 9
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диска (мм): 11
Вага [г]: 43
Діаметр [мм]: 14
Момент затяжки [Нм]: 22
Розмір різьблення 1: 19
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Внутрішнє різьблення [мм]: 3/4 x 16
Довжина [мм]: 76,2
Зовнішній діаметр [мм]: 65,5
Монтажний діаметр [мм]: 62
Виконання фільтра: Накручується фільтр
Параметр: 250515
Внутрішній діаметр 1 (мм): 8,5
Внутрішній діаметр 2 (мм): 8,5
Параметр: Universal
Виконання фільтра: Прямоточний фільтр
Загальна довжина [мм]: 103
Зовнішній діаметр [мм]: 36
Subaru Trezia — це компактний мінівен, що випускався японською компанією Subaru з 2010 по 2016 рік. По суті, Trezia була перелицьованою версією Toyota Verso S (або Toyota Ractis на японському ринку) і була результатом стратегічного партнерства між Subaru та Toyota. Цей автомобіль був створений для європейського та японського ринків як практичний, економічний та маневрений міський транспортний засіб, що пропонує напрочуд просторий салон для своїх компактних розмірів.
Дизайн Subaru Trezia був функціональним та сучасним, відображаючи загальні тенденції в сегменті компактних мінівенів того часу. Екстер'єр відрізнявся обтічними формами, високим дахом та великими вікнами, що сприяло відмінній оглядовості та максимальному використанню внутрішнього простору. Незважаючи на те, що це була здебільшого Toyota, Trezia мала деякі стилістичні особливості Subaru, такі як змінена решітка радіатора та значки бренду, які відрізняли її від Verso S. Автомобіль був компактним, що робило його ідеальним для міської їзди та паркування в обмежених умовах.
Інтер'єр Subaru Trezia був продуманий з точки зору практичності та гнучкості. Салон, незважаючи на невеликі зовнішні розміри, пропонував напрочуд просторе розміщення для п'яти пасажирів. Задні сидіння могли складатися в рівну підлогу, що значно збільшувало об'єм багажного відділення та дозволяло перевозити габаритні вантажі. Дизайн приладової панелі був простим та інтуїтивно зрозумілим, з центральним розташуванням приладів у деяких версіях, що забезпечувало легке зчитування інформації. В оснащення входили базові, але достатні для комфорту опції, такі як кондиціонер, електросклопідйомники та аудіосистема.
Під капотом Subaru Trezia встановлювалися економічні бензинові та дизельні двигуни невеликого об'єму, характерні для компактних автомобілів Toyota. Наприклад, були доступні 1.3-літровий бензиновий двигун та 1.4-літровий дизельний агрегат. Ці двигуни агрегатувалися з механічною коробкою передач або безступінчастим варіатором (CVT), що забезпечувало хорошу паливну економічність. На відміну від більшості інших моделей Subaru, Trezia зазвичай пропонувалася лише з переднім приводом, оскільки її основною метою було забезпечити економічну та практичну міську мобільність, а не позашляхові якості.
Subaru Trezia являла собою важливий крок у стратегії Subaru щодо розширення модельного ряду та пропозиції компактних автомобілів у рамках співпраці з Toyota. Хоча вона й не мала опозитного двигуна Boxer або симетричного повного приводу, які є візитівкою Subaru, Trezia успішно виконувала свою роль як надійний, економічний та просторий міський мінівен. Вона користувалася попитом у покупців, які цінували практичність, маневреність та надійність японського автомобіля, підтверджуючи здатність Subaru адаптуватися до мінливих ринкових умов.
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити автозапчастини для Subaru Trezia (Субару Трезія) 2011 р.в. з об`ємом двигуна 1.3, 1.4, 1.5 на 4 циліндрів.
Ми з радістю допоможемо підібрати запчастини для Субару Трезія з типом кузова Хетчбек і такими варіантами палива: Бензин, Дизель.
Щоб правильно підібрати автозапчастини, уточніть рік випуску, модифікацію та код двигуна вашого авто. В асортименті деталі для машин із двигунами 1NR-FE, 1NR-FKE, 1ND-TV, 1NZ-FE.
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій SUBARU TREZIA: