Вага [г]: 43
Діаметр [мм]: 14
Момент затяжки [Нм]: 22
Розмір різьблення 1: 19
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Діаметр [мм]: 5
Довжина 1 [мм]: 32
Довжина 2 [мм]: 23
Загальна довжина [мм]: 70
Напруга, В]: 11,5
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Висота [мм]: 116
Діаметр 1 [мм]: 70
Діаметр 2 (мм): 13,5
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Висота [мм]: 80
Внутрішній діаметр: 24
Зовнішній діаметр [мм]: 64
Виконання фільтра: Прямоточний фільтр
Висота 1 [мм]: 45
Висота [мм]: 97
Діаметр 1 [мм]: 34
Діаметр 2 (мм): 6,1
Діаметр 3 (мм): 6,1
Діаметр корпусу [мм]: 30
? фаски 2 [мм]: 65
Висота [мм]: 38,9
Діаметр [мм]: 239
Кількість отворів: 4
Мінімальна товщина [мм]: 8
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диска (мм): 10
Висота [мм]: 42,5
Довжина [мм]: 259
Ширина (мм): 117,7
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Параметр: 250454
Виконання фільтра: Прямоточний фільтр
Загальна довжина [мм]: 108,5
Зовнішній діаметр [мм]: 36
Вага [г]: 52
Діаметр [мм]: 14
Момент затяжки [Нм]: 22
Розмір різьблення 1: 12.7
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Ширина зіву гайкового ключа: 20.6
Висота [мм]: 24
Довжина [мм]: 225
Необхідна кількість: 2
Ширина (мм): 102
Вага, кг]: 0,02
Довжина попереджувального контакту [мм]: 95
Кількість на вісь: 2
Висота [мм]: 58
Довжина [мм]: 304
Форма: кутовий
Ширина (мм): 171
Виконання фільтра: Прямоточний фільтр
Висота [мм]: 142
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 37
Зовнішній діаметр [мм]: 32
Вага, кг]: 0,189
Висота упаковки [см]: 3
Довжина упаковки [див.: 25,5
Число зубців: 114
Ширина упаковки [см]: 16
Загальна довжина [мм]: 126
Напруга, В]: 11
Розмір різьблення: M8x1
Subaru Libero — це компактний мікровен, який випускався японською компанією Subaru з 1983 по 1998 рік. На деяких ринках, особливо в Японії, він був відомий як Subaru Sambar Domingo, а в Північній Америці — як Subaru Sambar Van. Libero був розроблений як універсальний та економічний автомобіль, здатний перевозити як пасажирів, так і невеликий вантаж. Його відмінною рисою, крім компактних розмірів, часто була доступність системи повного приводу, що робило його унікальною пропозицією в сегменті мікровенів і дозволяло впевнено почуватися на різних дорогах.
Перше покоління Subaru Libero, представлене у 1983 році, базувалося на платформі комерційного фургона Subaru Sambar, але відрізнялося комфортабельнішим інтер'єром та склінням по всьому периметру. Воно пропонувало гнучку конфігурацію сидінь, часто до шести місць, і мало дуже компактні зовнішні розміри, що робило його ідеальним для міської їзди та паркування у тісних умовах. Libero виділявся задньомоторною компоновкою і, залежно від комплектації, підключаємим повним приводом, що було рідкістю для такого класу автомобілів і забезпечувало йому несподівану прохідність.
Друге покоління Libero, що з'явилося у 1989 році, представляло собою подальший розвиток концепції мікровену. Воно отримало округліший та сучасніший дизайн, покращений інтер'єр та потужніші двигуни. Subaru продовжувала робити акцент на універсальності, пропонуючи різні варіанти сидінь та можливість трансформації салону для перевезення вантажів. Ці автомобілі зберегли задньомоторну компоновку та опціональний повний привід, що дозволяло їм залишатися затребуваними в країнах з різноманітним кліматом та дорожніми умовами, де була потрібна маневреність та здатність долати легке бездоріжжя.
Інтер'єр Subaru Libero, незважаючи на компактні розміри, був спроектований з максимальною ефективністю використання простору. Високий дах забезпечував достатній простір над головою, а продумані можливості трансформації сидінь дозволяли адаптувати салон під різні потреби — від перевезення невеликої групи людей до використання в якості міні-фургона. Панель приладів була простою та функціональною, а базове оснащення включало все необхідне для комфортної повсякденної експлуатації. У деяких версіях навіть пропонувалися панорамні дахи або зсувні бічні двері для зручності доступу.
Під капотом Subaru Libero встановлювалися малооб'ємні опозитні бензинові двигуни Boxer, зазвичай об'ємом 997 куб. см або 1.2 літра. Ці двигуни, розташовані в задній частині автомобіля, відрізнялися плавністю роботи та економічністю. Вони агрегатувалися з механічними коробками передач або автоматичними трансмісіями. Головною ж технічною особливістю, що виділяла Libero серед конкурентів, була доступність системи повного приводу (4WD), часто включаючи знижувальну передачу. Це робило мікровен Subaru напрочуд здібним на слизьких або нерівних дорогах, що було великою перевагою для його власників.
Subaru Libero став нішевим, але значущим автомобілем в історії Subaru, продемонструвавши здатність компанії створювати унікальні та практичні рішення навіть у найкомпактніших сегментах. Його універсальність, економічність і, особливо, наявність повного приводу зробили його популярним вибором для малого бізнесу, сімей та тих, хто потребував максимально функціонального автомобіля для міських та приміських поїздок, здатного впоратися з різними умовами. Libero залишив по собі спадщину як один з найоригінальніших та найфункціональніших мікровенів свого часу.
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити автозапчастини для Subaru Libero (Субару Ліберо) 1986, 1987, 1991, 1992 р.в. з об`ємом двигуна 1.2 на 3 циліндрів.
Ми з радістю допоможемо підібрати запчастини для Субару Ліберо з типом кузова Фургон, Автобус і такими варіантами палива: Бензин.
Щоб правильно підібрати автозапчастини, уточніть рік випуску, модифікацію та код двигуна вашого авто. В асортименті деталі для машин із двигунами EF12, EF12E.
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій SUBARU LIBERO: