Теплостійкий:
Число зубців: 107
Ширина (мм): 18
Довжина попереджувального контакту [мм]: 395
Необхідна кількість: 2
Сторона встановлення: передній міст
Тип гальма: Дисковий механізм
Висота [мм]: 77,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 71,5
Внутрішній діаметр 2 (мм): 62,5
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 76
Розмір різьблення: M18X1.5
Відстань між електродами: 0,8
Довжина різьблення [мм]: 19
Зазор між електродами [мм]: 3
Зовнішнє різьблення [мм]: 14
Кількість полюсів: 1
Крок різьблення [мм]: 1,25
Кут затягування [град.]: 90
Момент затяжки [Нм]: 28
Ширина зіву гайкового ключа: 21
Вага, кг]: 0,004
Довжина [мм]: 115
Необхідна кількість: 2
Сторона встановлення: Задня вісь двостороння
Тип гальма: Дисковий механізм
Висота [мм]: 120
Внутрішній діаметр 1 (мм): 8
Внутрішній діаметр 2 (мм): 8
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 57
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 60
Відстань між електродами: 0,9
Довжина різьблення [мм]: 17,5
Розмір різьблення: M14x1.25
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Свіча запалювання: з конусною посадкою
Техніка приєднання: M4/SAE
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Виконання фільтра: Фільтр-патрон
Параметр: 250234
Діаметр [мм]: 5
Довжина 1 [мм]: 34,3
Довжина 2 [мм]: 18
Загальна довжина [мм]: 70,5
Напруга, В]: 24
Діаметр [мм]: 239
Сторона встановлення: передній міст
Тип гальмівного диска: повний
Висота [мм]: 79
Внутрішній діаметр 1 (мм): 31
Внутрішній діаметр: 31
Зовнішній діаметр [мм]: 72
Загальна довжина [мм]: 102,4
Напруга, В]: 11
Розмір різьблення: M10x1
Ширина зіву гайкового ключа: 10
Вага, кг]: 0,505
Число зубців: 108
Ширина (мм): 17
Висота [мм]: 29
Довжина [мм]: 215
Ширина (мм): 193
Довжина різьблення [мм]: 17,5
Зазор між електродами [мм]: 3
Зовнішнє різьблення [мм]: 14,0
Свіча запалювання: 1 електрод маси
Свіча запалювання: SAE-підключення, що відкручується
Свіча запалювання: з завадою, 5 ком
Свіча запалювання: з конусним сідлом
Свіча запалювання: Нікелевий електрод
Ширина зіву гайкового ключа: 16 mm
Skoda Rapid – це назва, яка використовувалася Skoda для кількох різних моделей автомобілів.
По-перше, Skoda Rapid (1984-1990) – це була спортивна версія задньомоторних Skoda 105/120/130. Вона являла собою двомісне купе, що базувалося на платформі Skoda 130 і, по суті, була перейменованою та модернізованою версією Skoda Garde. Цей автомобіль був спробою Skoda запропонувати щось більш динамічне та привабливе на експортних ринках, де його іноді називали "Porsche для бідних" через задньомоторну компоновку та відносно спортивну керованість (особливо для чехословацького автомобіля того часу). Зовнішність відзначалася стрімкими лініями купе, двома дверима та характерним дизайном, що вирізнявся з-поміж інших задньомоторних Skoda. Під капотом встановлювався 1.3-літровий бензиновий двигун від Skoda 130 (або потужніша версія для 135/136 Rapid), що працював у парі з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Вона отримала вдосконалену задню підвіску, що значно покращило стабільність на дорозі. Інтер'єр був аскетичним, але мав спортивні сидіння та тримав фокус на водії. Ця Rapid була досить популярною у Великій Британії та інших західних країнах завдяки доступній ціні та унікальному характеру. Її виробництво завершилося разом з усією задньомоторною лінійкою Skoda.
По-друге, Skoda Rapid (2012-2019) – це компактний сімейний автомобіль (C-сегмент), розроблений вже під керівництвом Volkswagen Group. Ця Rapid була покликана заповнити нішу між субкомпактною Fabia та компактною Octavia, пропонуючи великий внутрішній простір та практичність ліфтбека/седана за доступною ціною. Вона була побудована на платформі Volkswagen Group PQ25/A05+, спільній з Fabia та Toledo (з яким вона була майже ідентична). Зовнішність цього Rapid відрізнялася строгим, але елегантним дизайном, що відповідав новій філософії Skoda з акцентом на "кристалічний" стиль та чіткі лінії. Вона пропонувалася у кузовах ліфтбек (з великим багажником) та, пізніше, хетчбек Spaceback. Інтер'єр був просторим та функціональним, з використанням типових для Skoda "Simply Clever" рішень. Матеріали були практичними, а ергономіка – відмінною. Під капотом встановлювалися сучасні бензинові двигуни TSI (1.2, 1.4) та дизельні TDI (1.4, 1.6), агрегатовані з механічними або автоматичними коробками передач (DSG). Цей Rapid був популярний на ринках, де цінували простір, надійність та доступність. Його виробництво було завершено у 2019 році, а на багатьох ринках його замінила модель Scala.
І, по-третє, Skoda Rapid (для індійського та СНД ринків) – це по суті перелицьована версія Volkswagen Polo Sedan/Vento, що випускалася з 2011-2012 року спеціально для цих ринків. Ця модель відрізняється від європейської Rapid (2012-2019) як платформою, так і дизайном. Вона також була покликана запропонувати доступний седан з великим багажником, адаптований до місцевих умов.
У нашому інтернет-магазині Ви можете купити автозапчастини для Skoda Rapid (Шкода Рапід) 1983, 1987, 1984, 2012, 2015, 2011 р.в. з об`ємом двигуна 1.2, 1.3, 1.4, 1.6, 1.5 на 4, 3 циліндрів.
Ми з радістю допоможемо підібрати запчастини для Шкода Рапід з типом кузова Купе, Хетчбек, Седан і такими варіантами палива: Бензин, Дизель.
Щоб правильно підібрати автозапчастини, уточніть рік випуску, модифікацію та код двигуна вашого авто. В асортименті деталі для машин із двигунами , 135/8, CGPC, CBZA, CUSB, CAXA, CFNA, CAYC, CLNA, CWXB, CLSA, CLNA.
Ми продаємо запчастини для таких модифікацій SKODA RAPID: